Nathaliebild

Dagens fråga - mitt svar.

Postat av: alice

hej söt, asso svåår fråga, om jag ska vara ärlig så tar jag nog lite på utseendet, men inte med mening asso du vet vad jag menar man gör de omedvetet, men om inte insidan är bra du kan man ju inte vara vänner eller så.. puss

2010-09-02 @ 22:19:17
URL: http://zettz.blogg.se/
Postat av: Anonym

först tänker jag på utsidan. ser den bra ut? då kan jag börja bli lite social med den. om den kanske inte direkt ser bra ut så kanske den endå redan är populär pågrund hur kaxig den är så då är det också OK att börja bli kompis med den. men ser den inte bra ut alls och är inte populär, så TYVÄRR!



men ibland händer det att man blir kompis med den endå fast den inte ser bra ut, typ om den är skit snäll, eller om man tycker den är skitrolig, det är liksom lite beroende på. men utseendet kan vara viktigt i massa fall!



men det beror också på hur man ser ut själv. är man mittemellan ful och snygg så blir man ju kompis emd någon i samma nivå.. du förstår! :)

2010-09-04 @ 13:00:04



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: