Nathaliebild

Sätter på en film

Postat av: Evelina FOTO & VARDAG

Hej

Tack för din fina kommentar. Kändes som om den verkligen kom från ditt hjärta.

Som jag skriver i min blogg så ser jag inte mitt funktionshinder som hinder i livet. Det har ingen i min familj gjort heller. Det tror jag har påverkat mig positivt för jag är envis och tjurig på ett bra sätt genom att ge inte ger upp i minsta motgång förrän motsatsen är bevisad.



Om du vill så kan vi gärna följa varandra via Bloglovin. För jag tycker din blogg verkar ytterst intressant.



Ha de bra

2011-08-13 @ 20:17:58
URL: http://www.rullstolsbruden.wordpress.com
Postat av: Eilish

Din blogg är skit grym! Och jag älskar att du alltid gör kollage med alla bilder :P

2011-08-13 @ 21:05:10



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: