Nathaliebild

Kan du visa hur du fixar dig?

Postat av: Klara

I vilket program gör du dina videoklipp?
Hur ställer du kameran? Har du ett stativ, eller ställer du den någonstans?

Svar: Jag gör mina videoklipp i Windows Live Movie Maker, och det finns på alla Windows datorer, annars om du inte har det kan du ladda ned MSN, så får du det på köpet liksom. Har du en Mac så använder du dig av ett program som redan finns där. Kameran ställer jag på mitt älskade stativ. Flyttar runt det i rummet lite hur som helst tills jag blir nöjd!
Isabella Jegebo

2012-08-18 @ 18:44:04
Postat av: Anonym

Vad är det för något du använder allra först? Är det concealer? Grym blogg! Kram

Svar: Det är en foundation!
Isabella Jegebo

2012-08-19 @ 09:14:45
Postat av: Hedda

Asså du har sjukt långt hår!! Jättefint! <3

2012-08-19 @ 21:54:52



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: