Nathaliebild

Dag 4 - Båt med rutschkana

Postat av: Anonym

Det ser ut som ni har det bra! Önskar jag var där, längtar till värmen! Kram

2013-06-17 @ 22:47:21
Postat av: Gabriella

Åh vad härligt det ser ut! En liten fråga bara, hur gör du när du laddar ner musik till mobilen? Gör du det genom datorn, köper du från iTunes eller är det en app? Kram fina du, hoppas ni har det bra!! :)

2013-06-19 @ 11:19:24
Postat av: hedda

Åhhh, vad härligt det ser ut. Får väldig sommarkänsla och jag bara måste åka på en sånn resa med mina tjejkompisar! Jag undrar om det var dyrt och om det var fint där ni bodde? Var det hotell eller hyrde ni lägenhet eller hur bodde ni? :) <3///Du har också blivit skitbrun;)

2013-06-21 @ 00:29:25



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: