Nathaliebild

The Voice '12

Postat av: Anonym

Hej skulle vara tacksam om du skulle kunna berätta hur du fick så långt hår!
Tack i förväg!(:

Svar: Hej! Det är jättemånga som frågar massa om mitt hår och nu tänkte jag svara en gång för alla. Grejen är den att jag tar hand om mitt hår alldeles för lite. Jag gör INGENTING speciellt för att mitt hår ska växa. Jag använder vanligt schampo och vanligt balsam som precis alla andra. Har inget speciellt medel i håret förutom IBLAND när jag ska platta det då jag har värmeskydd (se min videoblogg). Men om du vill ha tips på hur du får håret att växa så har jag hört att ricinolja kan få håret att växa. Men helt ärligt tror jag inte det är så bra.
Isabella Jegebo

2012-08-20 @ 21:27:20



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: