Nathaliebild

Mycket kring gymnasievalet!

Postat av: Klara

Jag vill också gå Ekonomi! Men jag bor jätte långt ifrån dom som du funderar på :(

2012-11-28 @ 15:13:35
Postat av: Isabella

Hej! Jag brukar inte läsa din blogg, men ditt inlägg kom upp då jag sökte på Google om gymnasieval. Jag bor just nu i Uppsala, men funderar att läsa Natur någonstans i Stockholm, vill bara säga att detta hjälpte mig för nu har jag i alla fall en början :)

2012-11-28 @ 20:15:50
Postat av: Rebecka

Jag funderar också på Ekonomi-Juridik men tror att det blir Sam-Beteende istället! Har inte gått på alla öppet hus än, men tror att det ser ut såhär ungefär just nu:
1. Värmdö
2. Mikael Elias
3. Tyresö
4. Östra
5. Psykologi

2012-11-28 @ 22:27:58
URL: http://lillava.blogg.se
Postat av: Hedda

Blackeberg ska vara jättebra! Min kompis är jättenöjd!

2012-11-29 @ 18:45:02
URL: http://Tjugoattondeapril.blogg.se
Postat av: angelica

ett tips bara om du vill gå ekonomiprogram!
Jag går första året på Europaskolan som ligger i strängnäs!
Jag går företagarprogrammet (ekonomiprogrammet)
I ettan läser vi juridik, företagsekonomi, sam, svenska, engelska, språk, matte, idrott osv :)
+ att du varje år åker på en bindningsresa!
1a året: Grekland 2a året: Tyskland 3e året: Bryssel ! :)
jätte bra gemenskap osv i skolan en liten skola där det bara finns en av varje klass i varje årskurs t.ex. Fö12(där jag går) och din årskurs skulle isf heta FÖ13 :)
om man inte bor i strängnäs eller inte heller vill pendla så kan man bo här i elevhem (Jag gör så att jag bor här i strängnäs för att plugga) väldigt många europaelever kommer från olika ställen runt om i sverige och väljer därför att bo här :)
tänkte bara ge lite tips sådär :)

2012-12-05 @ 18:48:54
URL: http://angelicanordin.se
Postat av: Lola

samhäll/beteendevetenskap :)

2012-12-09 @ 10:43:21



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: